لوله کشی در کرج

لوله کشی در کلیه مناطق کرج

خدمات حرفه ای لوله کشی در کرج توسط واریان سرویس ارائه می گردد. واریان سرویس با تکنسین ها و کارشناسان باتجربه سالهاست که در خدمت همشهریان عزیز در کرج می باشد.
تعهد ما به ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد سبب گردیده ما بعنوان شرکت لوله کشی و تشخیص ترکیدگی مورد اعتماد مشتریان خود باشیم.
لوله کشی ساختمان خود را به کارشناسان ما در واریان سرویس بسپارید. تا استانداردهای لوله کشی در ساختمان به خوبی رعایت شود و نگرانی بابت مشکلات آینده نداشته باشید.

لوله کشی در کرج

لوله کشی به طور کلی در چند دسته جای میگیرد : لوله کشی صنعتی، لوله کشی ساختمان، لوله کشی تأسیساتی می‌باشد.

لوله‌کشی در خانه‌ها به منظور انتقال آب و گاز به منازل و همچنین تخلیه فاضلاب انجام می‌گیرد. از لوله‌های پولوپیرن (لوله سبز) برای لوله کشی آب در منازل، تاسیسات و … استفاده می‌شود.
کلیه خدمات لوله کشی مربوط به ساختمان شما در واریان سرویس ارائه می‌گردد.

تعمیرات لوله کشی – لوله بازکنی – تشخیص ترکیدگی لوله – لوله کشی فاضلاب واریان سرویس برای کلیه مناطق کرج

گوهردشت – گلشهر – مهرشهر – جهانشهر – فردیس – شاهین ویلا – باغستان – نظرآباد – هشتگرد

لوله کشی در کرج
لوله کشی در کرج

همانطور که می‌دانید لوله کشی فاضلاب از مهمترین بخشهای ساختمان است. به همین دلیل باید استانداردهای لوله کشی فاضلاب دقیقاً رعایت گردد. تا از بروز مشکلات آتی برای لوله کشی ساختمان جلوگیری نماید.
رعایت شیب مناسب در لوله کشی ساختمان یکی از مواردی است که باعث کارایی خوب لوله کشی می گردد. درصورتیکه شیب زیاد و یا کم باشد مشکلاتی بوجود می آورد. 
لوله کشی فاضلاب در واریان سرویس با دقت و توسط کارشناسان مجرب انجام می شود. و کلیه استانداردهای لوله کشی در ساختمان رعایت می شود.

لوله کشی آب در کرج

 توجه به رعایت اصول لوله کشی و رعایت استانداردها در لوله کشی امری ضروری است. چرا که اگر لوله کشی طبق اصول صحیح صورت نپذیرد علاوه بر امکان زیان مالی و هزینه های اضافی ممکن است مشکلات دیگری نیز به وجود بیاورد. به همین دلیل باید توجه داشت که لوله كشی ساختمان می‌بایست مطابق نقشه صحیح و عملی صورت گیرد.

لوله کشی آب سرد و گرم
لوله کشی آب سر د و گرم
جهت دریافت مشاوره در زمینه لوله کشی ساختمان خود با واریان سرویس تماس بگیرید.

آماده سرویس دهی به همه مناطق کرج

گوهردشت – جهانشهر – شاهین ویلا – باغستان  – هشتگرد – نظرآباد

۰۲۶۳۴۳۱۵۳۵۳ – ۰۲۶۳۳۳۲۷۵۷۵

۰۲۶۳۲۵۳۹۰۹۰ – ۰۲۶۳۴۵۱۸۹۵۳

بیشتر بخوانید : تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در کرج

انواع لوله کشی ساختمان

دو نوع لوله کشی توکار و روکار برای لوله کشی آب در ساختمانها اجرا می گردد. که بسته به نیاز ساختمان و نوع ساختمان یکی از این انواع لوله کشی ساختمان انتخاب می شود.

اگر بخواهیم لوله کشی ساختمان ظاهر بدی به وجود نیاورد از لوله کشی توکار استفاده می شود. که در این روش لوله ها در زیر دیوارها یا درون خاک کار گذاشته می شود. اما در روش رو کار لوله با فواصل معینی از کنج دیوار نصب می شوند.

لوله کشی در کرج با واریان سرویس

در این روش لوله ها قابل مشاهده هستند. اما به دلیل عدم نیاز به تخریب دیوار و کف ساختمان و مزایای دیگری که در این روش وجود دارد گاهی از این روش لوله کشی استفاده می شود.
در کلیه روشهای لوله کشی ساختمان در واریان سرویس لوله کشی از روی نقشه و طبق استانداردهای لوله کشی انجام می گردد. و از لوله ها با قطر منا سب و کیفیت مطلوب استفاده می‌شود. برای اینکه خیالتان از لوله کشی ساختمانتان راحت باشد لوله کشی ساختمان خود را به ما بسپارید.

لوله های آب معمولی معمولاً از استیل ، مس ، برنج ، پلاستیک یا سایر مواد غیر سمی ساخته می شوند. و متداول ترین مواد برای لوله های فاضلاب ، چدن ، فولاد ، مس و سیمان آزبست است.

روش های توزیع آب متفاوت است. برای توزیع آب در سطح شهرها، شرکت های آب شهری یا خصوصی آب جمع آوری شده از چاه ها ، دریاچه ها ، رودخانه ها و برکه ها را تصفیه و توزیع می کنند و آن را در ساختمان های جداگانه توزیع می کنند.

در مناطق روستایی معمولاً آب مستقیماً از چاه های فردی حاصل می شود.

خدمات واریان سرویس

– وصل کردن فاضلاب ساختمان به فاضلاب شهری با نیروی مجرب و حرفه‌ای
– نصب توالت فرنگی و لوله کشی کامل سرویس بهداشتی، حمام و دستشویی
– تعویض لوله‌های قدیمی چدنی با لوله‌های جدید فشار قوی
– لوله کشی آب سرد و گرم فشار قوی هفت لایه
– تعویض شیر آلات قدیمی.

اجرا شده توسط: همیار وردپرس